Kupovina u internet prodavnici AMI DOO, Niš obavlja se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije. Na ovoj stranici možete saznati na koji način podnosite reklamaciju i koja prava imate.
Kada možete podneti reklamaciju?
Reklamaciju možete podneti u sledećim slučajevima:
ako je isporučeni proizvod oštećen tokom transporta,
ako je neispravan ili ne funkcioniše u skladu sa namenom,
ako ne odgovara opisu ili specifikaciji navedenoj na sajtu,
ako proizvod ima skriveni nedostatak koji se pokaže u periodu korišćenja.
poštom ili lično na adresi: AMI DOO, Niš Bulevar Svetog Cara Konstantina 4. prilaz, broj 1 (Bivša Ei)
U prijavi je potrebno navesti:
broj porudžbine ili fiskalnog računa,
opis problema,
fotografiju proizvoda (ako je moguće).
Rešavanje reklamacije
Po prijemu reklamacije, dužni smo da je evidentiramo i odgovorimo u roku od 8 dana, a da rešimo najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja.
Moguća rešenja su:
popravka proizvoda,
zamena za novi proizvod,
umanjenje cene,
povraćaj novca kupcu.
Povrat robe
Ako se utvrdi da je reklamacija osnovana, troškove povratne poštarine snosi AMI DOO. Ako reklamacija nije osnovana, trošak povratne poštarine snosi kupac.
Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ili adekvatnoj ambalaži kako bi se izbegla dodatna oštećenja.
Kontakt služba reklamacija
Za sva pitanja i pomoć u vezi reklamacija stojimo vam na raspolaganju: